Váš nákup byl dokončen! ✅
Úspěšně jste odemkli další sekci a získáváte přístup k novému obsahu.
Užijte si vše, co je pro Vás v Klíči k naplněnému životu připraveno!
Pokračujte kliknutím zde:
🔓 PokračovatÚspěšně jste odemkli další sekci a získáváte přístup k novému obsahu.
Užijte si vše, co je pro Vás v Klíči k naplněnému životu připraveno!
Pokračujte kliknutím zde:
🔓 PokračovatPokud po zakoupení produktu nevidíte v klientské zóně novou sekci s rozšířeným obsahem, vyčkejte, prosím, a zkuste se do klientské zóny podívat později.
Nový produkt by Vám měl být přiřazen nejpozději do 48 hodin od zakoupení. Pokud přiřazení neproběhne automaticky, bude provedeno manuálně.
Vůbec nic se neděje! Svůj přístup si můžete jednoduše sami obnovit a nastavit si nové heslo.
Klikněte na odkaz Přístup do klientské zóny, následně zvolte možnost „Nemůžete se přihlásit?“ a do zobrazeného políčka zadejte své uživatelské jméno – nejčastěji jde o Váš e‑mail, konkrétně jeho část před zavináčem.
Poté Vám na e‑mail, který máte registrovaný ve své klientské zóně, přijde zpráva s odkazem pro nastavení nového hesla.
Kliknutím na tento odkaz vstoupíte na stránku, kde si nové heslo zadáte a následně se s ním pohodlně přihlásíte.
Pokud e‑mail pro změnu hesla neobdržíte hned, vyčkejte – doručení může chvíli trvat. Následně také doporučujeme zkontrolovat složky „Spam“ nebo „Hromadné“, protože automatické zprávy tam mohou skončit (zejména u Seznam.cz nebo Email.cz).
Tip pro Vás: Pro zajištění spolehlivého doručování zpráv si e‑mail přetáhněte do složky „Doručené“ nebo si adresu přidejte do svých kontaktů.