Váš nákup byl dokončen! ✅

Úspěšně jste odemkli další sekci a získáváte přístup k novému obsahu.
Užijte si vše, co je pro Vás v Klíči k naplněnému životu připraveno!

Pokračujte kliknutím zde:

🔓 Pokračovat

ℹ️ Nevidíte v klientské zóně novou sekci?

Pokud po zakoupení produktu nevidíte v klientské zóně novou sekci s rozšířeným obsahem, vyčkejte, prosím, a zkuste se do klientské zóny podívat později.

Nový produkt by Vám měl být přiřazen nejpozději do 48 hodin od zakoupení. Pokud přiřazení neproběhne automaticky, bude provedeno manuálně.

🔒 Neznáte heslo do své klientské zóny?

Vůbec nic se neděje! Svůj přístup si můžete jednoduše sami obnovit a nastavit si nové heslo.

Klikněte na odkaz Přístup do klientské zóny, následně zvolte možnost „Nemůžete se přihlásit?“ a do zobrazeného políčka zadejte své uživatelské jméno – nejčastěji jde o Váš e‑mail, konkrétně jeho část před zavináčem.

Poté Vám na e‑mail, který máte registrovaný ve své klientské zóně, přijde zpráva s odkazem pro nastavení nového hesla.
Kliknutím na tento odkaz vstoupíte na stránku, kde si nové heslo zadáte a následně se s ním pohodlně přihlásíte.

Pokud e‑mail pro změnu hesla neobdržíte hned, vyčkejte – doručení může chvíli trvat. Následně také doporučujeme zkontrolovat složky „Spam“ nebo „Hromadné“, protože automatické zprávy tam mohou skončit (zejména u Seznam.cz nebo Email.cz).

Tip pro Vás: Pro zajištění spolehlivého doručování zpráv si e‑mail přetáhněte do složky „Doručené“ nebo si adresu  přidejte do svých kontaktů.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k zapnutí všech cookies. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti