Sázka na jednu kartu se vyplatila

Letošní rok si doslova užívám. A to mluvím o práci, neboť soukromé užívání si života na internet netahám, byť v době sociálních sítí chápu, že je to hodně "zastaralý přístup".

(Článek volně navazuje na ten předchozí: Další rok plný změn a peripetií je za námi)

Dobré jídlo si ale raději vychutnám svými chuťovými pohárky sám a nepotřebuju k lepšímu pocitu sdílet fotku talíře na Facebook. Zrovna tak výlet s rodinou je skvělý i bez fotek posílaných průběžně do světa. Až mi někdy přijde, že spousta "přátel" dělá spoustu věcí jen proto, aby se jimi mohli pochlubit na internetu a dávat na odiv své nejlepší vlastnosti.

Jsou to všichni obchodníci a snaží se prodávat sebe a svou image, neboť když Vás nikdo jiný nepochválí, je nejlepší se pochválit sami. A protože i já jsem obchodník, pro něhož je dokonce internet zásadním tržištěm, snažím se na internetu nezobchodovat sám sebe, ale svou práci a svůj e-shop.

Krásně je to vidět i na vývoji tohoto blogu, kde už se k jiným tématům ani nedostávám a ukazuje to, jak jsem ze světa psaní knih nebo novinových příspěvků přestoupil naplno do světa internetového obchodování.

A v tomto "mém světě" jsem v posledních měsících vsadil výhradně na jednu kartu a věnoval se maximálně vývoji e-shopu Hubatá černoška. Setřásl jsem od sebe všechny zdržovače a brzdiče, a to teď nemyslím jen lidi, ale i věci a aktivity. Začal jsem si více rovnat v hlavě i na papíře, co vlastně chceme, co vlastně budujeme a kam vlastně kráčíme. Dokázal jsem se zaměřit na věci důležité a odbourat nedůležité.

Naší práci na e-shopu jsme dali řád a věnujeme čas nejen vyřizování samotných objednávek, ale především systematické propagaci a hlavně vylepšování nabídky, aby dokázala jít s dobou a oslovovat publikum, které k nám přichází v naději, že vybere nějaký ten dárek nebo karnevalový produkt. Lépe vybíráme zboží, které nabídneme a lépe ho představujeme i formou lepších popisků, vlastních fotek či videí.

Věřím, že jdeme správnou cestou, o čemž mě téměř denně utvrzují naši spokojení zákazníci, kteří na nás nešetří chválou i třeba na hodnocení e-shopů na Heurece i jinde. Dokonce nás i prohlasovali nahoru v prestižní anketě Shop roku 2017, kde jsme obsadili 1. místo v kategorii Masky a kostýmy. Je mi ale jasné, že nebýt ta cesta k podobně uspokojivým výsledkům tak trnitá, člověk by tyto všední radosti podnikání tak nedoceňoval. A já jsem v prvé řadě rád, že fungujeme v poklidu bez různých stresů a že budoucnost stavíme konečně na pevných základech.

Zatím žádný komentář

Přidat komentář