Kamenný obchod začíná brzdit ten internetový

Trochu jsem měl s tímto "zděděným" sortimentem vnitřní problém, protože nás živil e-shop, nikoliv kamenná prodejna. A snažit se prosadit na internetu s elektrem a spodním prádlem, to už není tak snadné sousto a vyžaduje mnohem větší úsilí i nabídku.

(Text navazuje na předchozí příspěvek: Stěhování do větších prostor.)

Nicméně jsem do toho šel hlavně z důvodu, že prodejna elektra byla v Sedlčanech již zaběhlá a pokud bych prodejnu prádla nepřevzal, byl by tam jiný nájemce, který by ji od paní Lipkové převzal. A to by byla škoda, neboť takto můžeme mít celý objekt jen pro nás a nemusíme tak s někým řešit třeba otevírací dobu, klíče apod.

Neuběhly ani dva roky a předvánoční "masakr" roku 2014 mne opět přivedl na myšlenku, zda jsme skutečně našli místo, které nám bude vyhovovat až "do důchodu".

Pro kamenný obchod je to ideální, pro e-shop už méně. Opět není ani kde skladovat příchozí balíky se zbožím, a tak zůstávaly na obchodě, kde se jim vyhýbali zákazníci kamenného obchodu, dokud jsme je (i po večerech nebo doma) nezpracovali.

Jakmile se nějaký produkt prodá, ihned ho doobjednáme. Když přijde, naskladníme ho, oceníme, opatříme čárovým kódem a umístíme do prodejny. Jenomže zatímco v kamenné prodejně na malém městě se ta věcička prodá jednou za dva měsíce, přes internet ji za tu dobu pošleme dvacetkrát. Takže ji zase dvacetkrát doobjednáme, naskladníme, oceníme, vystavíme a pak nakonec odešleme pryč...

Logicky by mělo větší smysl tu věc rovnou koupit v počtu dvaceti kusů a mít na dva měsíce vystaráno. Vše by to zjednodušilo. Až na to, že když tímto způsobem řešíte stovky a tisíce položek, pak to pochopitelně tak snadno nejde.

Opět se historie opakuje a zvažuji, zdali oddělit kamenný obchod od e-shopu. Zvažuji spoustu variant a vím, že než přijde další předvánoční běsnění, budu to muset "nějak vymyslet"...

(pokračování zde: Co tě nezabije, to tě posílí)

Zatím žádný komentář

Přidat komentář